перейти к полному списку дипломных проектов
Ссылка на скачивания файла в формате .doc находится в конце странички
Визначення відхилень підконтрольних показників фактичних від планових.
Третій етап упровадження підсистеми оперативного контролінгу визначає обсяг робіт зв'язаних з виявленням відхилень підконтрольних показників фактичних від планових. Ціль даного етапу - формування внутрішньої документації (звітності), що визначає місця виникнення відхилень, причини і винуватців їхньої появи.
Вивчення особливостей функціонування промислових підприємств регіону дозволило авторам виробити наступну послідовність формування внутрішньої звітності структурних підрозділів підприємства:
визначення факту відхилень від плану підконтрольних показників менеджерами структурних підрозділів (центрів відповідальності);
визначення місця виникнення відхилень (цех, відділ, бригада);
з'ясування причин і винуватців сформованої ситуації;
оперативний підрахунок можливого позитивного чи негативного
ефекту від відхилень, що мають місце, на кінцевий результат роботи даного структурного підрозділу (центра відповідальності);
складання внутрішніх звітів, що констатують загальну картину відхилень, що мають місце, по структурних підрозділах (центрам відповідальності).
Подібний обсяг необхідної інформації можна викласти в наступній формі (табл. 3.3.)
Таблиця 3.3.
Внутрішня звітність структурних підрозділів підприємства (центрів відповідальності) (умовний приклад) тис, грн.
При заповненні звітів варто дотримувати послідовності що характеризує відхилення по їхній значимості на кінцевий результат.
Визначення ступеня впливу виниклих відхилень на величину алгоритму «витрата-прибуток».
Четвертий етап впровадження оперативного контролінгу характеризується особливостями функціонування системи внутрішнього документообігу на підприємстві, що припускають поступальне просування звітів структурних підрозділів (центрів відповідальності) у єдиний контролінговий центр. Основна мета даного центру - визначення ступеня впливу виниклих відхилень на заплановану величину кінцевого показника в цілому по підприємству. На підставі наявної інформаційної бази можливе і необхідне здійснення як наступного так, попереднього і поточного контролю за виникненням відхилень. Це дозволяє виробити і представити керівництву інформацію про можливі позитивні і негативні тенденції розвитку виробничо-господарської діяльності, підприємства. Подібна інформація є основою для оперативного впливу на сформовану ситуацію.
скачать бесплатно Теоретичні основи контролінгу
Содержание дипломной работы
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНТРОЛІНГУ
надає інформацію для керування трудовими і фінансовими ресурсами;
Порівняльна характеристика оперативного і стратегічного контролінгу
контроль відповідності витрат встановленим нормам (планам).
Рис.1.3. Класифікація центрів відповідальності
1.2 Контролінг у системі керування підприємством
1.3 Оперативний контролінг у керуванні мікроекономікою
Проблеми організації оперативного контролінгу.
Формалізація факторів
Рис. 1.7. Взаємозв'язок системи контролінгу з методами "директ-кост " і "стандарт-кост "
2.1 Організаційна структура підприємства
Рис. 2.1.. Послідовність дій при проектуванні будь-якої організаційної структури
Рис. 2.2. . Фрагмент організаційної структури служби контролінгу в Німеччині
2.2 Інформаційне забезпечення оперативного контролінгу
2.3 Управлінський облік в інформаційному забезпеченні контролінгу
3.1 Основний інструментарій функціонування оперативного контролінгу
1. Облік особливостей і можливостей кожного структурного підрозділу при формуванні бюджетів.
3.2 Методичні процедури впровадження оперативного контролінгу в керування підприємством
Система координації і контролю за процесом досягнення кінцевих результатів.
Структура витрат у загальних витратах підприємства (умовний приклад)
Визначення відхилень підконтрольних показників фактичних від планових.
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ньон. 2004. – 16-22 июля (№ 27).