Рекомендации по организации и проведению PR-кампании


перейти к полному списку дипломных проектов

Ссылка на скачивания файла в формате .doc находится в конце странички

Рекомендации по организации и проведению PR-кампании

Проведені нами дослідження були спрямовані на вивчення системи контролінгу, причин його виникнення, особливостей розвитку у керуванні економікою, методичного забезпечення оперативного контролінгу у керуванні підприємством, оскільки у вітчизняній практиці немає чітких уявлень про місце контролінгу в системі управління підприємством.

Проведене дослідження проведене на прикладі СТзОВ “Хлібопродукт” смт. Чернівці дозволяє сформулювати наступні висновки і пропозиції:

1. Контролінг – це найважливіший засіб успішного функціонування підприємства, тому що:

забезпечує необхідною інформацією для прийняття управлінських рішень шляхом інтеграції процесів збору, обробки, підготовки, аналізу, інтерпретації інформації;

надає інформацію для керування трудовими ресурсами підприємства;

забезпечує виживання підприємства на рівнях стратегічного і аналітичного управління;

2. Знаходячись на перетинанні функцій обліку, контролю, аналізу і планування контролінг займає особливе місце в інформаційно-аналітичні системі керування підприємством. Він синтезує, зв'язує воєдино усі вищевказані функції, інтегрує і координує їх, не підмінюючи собою ні одну з функцій керування, а лише переводячи керування підприємством на якісно новий рівень.

3. Система контролінгу являє собою синтез елементів обліку, аналізу, контролю, планування, реалізація яких забезпечує вироблення альтернативних підходів при здійсненні оперативного і стратегічного керування процесом досягнення кінцевих цілей і результатів діяльності підприємства.

4. Виходячи з вищевикладеного служба контролінгу, органічно убудована в загальну організаційну структуру підприємства, є великою підмогою в оптимізації цілей і виробленню альтернативних рішень по впливі керівництва на інші економічні служби з метою успішного виконання кінцевих задач підприємства.

5. Основна задача управлінського обліку – виступати інформаційною опорою для прийняття управлінських рішень. Процес вироблення варіантів управлінських рішень відноситься до найбільш трудомісткої і відповідальної частини контролінгу, тому управлінський облік є невід’ємною частиною в інформаційному забезпеченні контролінгу.

6. З огляду на вищесказане, визначимо ціль функціонування даної системи, що полягає в забезпеченні прибутковості і ліквідності підприємства шляхом виявлення причинно-наслідкових зв'язків при зіставленні виторгу від реалізації продукції (робіт, послуг) і витрат, а також уживання заходів по регулюванню виниклих відхилень і оптимізації співвідношення "витрати -прибуток"

7. Введення в організаційну структуру вітчизняних підприємств служби контролінгу є дуже новим явищем, від правильності рішення якого залежить ефективність і якість роботи цієї служби. Рішенню цієї задачі, на наш погляд, повинне передувати:

вивчення усіх відомих типів організаційних структур; їхніх переваг і недоліків; доцільність упровадження системи контролінгу;

вивчення організаційних структур західних підприємств, що успішно практикують систему контролінгу; їхня критична оцінка і можливість адаптації на вітчизняних підприємствах.

8. З метою забезпечення випуску конкурентноздатної продукції, завоювання ринків збуту, оптимізації витрат і одержання максимального прибутку рекомендується почати впровадження окремих елементів підсистеми оперативного контролінгу, що дозволяють сформувати діючу систему внутрішнього обліку на підприємстві. Функціонування даної системи націлено на вироблення інформації певного обсягу, що дозволяє керівництву приймати оптимальні управлінські рішення і тим самим перешкоджати створенню кризової ситуації на підприємстві. Пропоновані етапи впровадження оперативного контролінгу відбивають необхідний обсяг робіт, що мають бути здійснені в ході реалізації кожного з етапів:

вивчення цілей і пріоритетних напрямків розвитку підприємства для того, щоб задачі контролінгу органічно підкорити задачам підприємства;

розробка системи координації і контролю за процесом досягнення кінцевих результатів;

формування внутрішньої документації (звітності), що визначає місця виникнення відхилень, причини і винуватців їхньої появи;

визначення ступеня впливу виниклих відхилень на заплановану величину кінцевого показника в цілому по підприємству.

скачать бесплатно Теоретические аспекты PR понятие и сущность

Содержание дипломной работы

Содержание
Введение
Целью данной работы является рассмотрение влияния public relations на внутреннюю среду турфирмы.
Глава 1. Теоретические аспекты PR: понятие и сущность
1.2 Основные составляющие PR-компании
ST-стратегии также строятся на сильных сторонах организации с целью противостояния угрозам
Какая ситуация является наилучшей?
Четвёртая цель: отстройка от конкурентов.
Определите целевую дату
Определение стратегии коммуникации.
При оценке подготовки анализируется:
Рекомендации по организации и проведению PR-кампании
1.3 Место PR в организации маркетинговой деятельности. PR-деятельность туристических фирм
Основными факторами влияния связей с общественностью на успешное развитие маркетинга в фирме являются следующие.
1. Работа со средствами массовой информации. Здесь можно рассмотреть как работу с общими средствами массовой информации
Глава 2. Анализ PR в ООО "Интертур XXI век"
Однако нужно отметить
2.2 Формирование имиджа и фирменного стиля ООО "Интертур XXI век"
2.3 Ресурсы
Краткосрочные цели:
Глава 3. Мероприятия в области развития PR для ООО "Интертур XXI век"
Три основные задачи пресс-службы:
Рассмотрим вкратце названные направления.
Выделяют несколько путей информационной реакции на негативные инциденты (табл. 5).
Пресс-релиз должен быть отпечатан на одной стороне каждой страницы и
3.2 Оценка эффективности структурного подразделения "Пресс-служба"
Заключение
Список литературы

заработать

Закачай файл и получай деньги